Alábbiakban találhatják a leggyakrabban előforduló kérdéseket szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Az oldalt - a kérdéseket és a válaszokat - folyamatosan bővítjük
Minden ügylet esetén, az ügyfél saját igényeinek megfelelően rakhatja össze flottakezelési csomagját, melyet a bérleti díj részeként fizet meg. A szolgáltatások egyénileg, eltérő tartalommal is összeállíthatók, olyan elemekkel, mint szerviz-, gumi-, csereautó-, assistance szolgáltatás. A biztosítások és a kötelezően fizetendő adó elemek szintén beépíthetőek a bérletbe. Minden feltüntetett szolgáltatási elem tartalmazza a Sunrise Flotta egyedi kedvezményeit, melyeket teljes mértékben átruházunk ügyfeleink számára.
Kérjük, alábbi elérhetőségünkön értesítse a Sunrise Flotta munkatársát a káreseményről és egyeztesse, hogy melyik márkaszervizbe kerül a gépjármű javításra:
+36 30 456 3933
info@sunriseflotta.hu